donderdag 28 februari 2019

HIP-HOI pakket maart ...

afgelopen week lag weer een nieuwe Design Team envelop van HIP HOI op mijn deurmat. Het is toch elke keer weer één groot feest om de envelop open te maken en de nieuwe spulletjes te ontdekken. Ook deze keer wist Antoinette van Bommel de eigenaresse van HIP HOI de leukste spulletjes bij elkaar te sprokkelen om haar Design Team opnieuw te verrassen.

Als eerste kwam ik de Joy! Crafts magazines van februari en maart tegen. Er staan weer leuke nieuwe spulletjes in. Bij een bestelling bij HIP HOI ontvang je automatisch een exemplaar van deze magazines.


Kijk nou toch deze nieuwe A4 scrapvellen van Studio Light. Hier word je toch vrolijk van!
De nummers van dit papier zijn (van links naar rechts) BASISCR282, BASISCR280, BASISCR281 en BASISCR283.


Hier zie je de achterkant van het papier. Dit is toch ook yummie ...


Naast de A4 scrapvellen zaten nog super gave A6 vellen van Scrap Delight in de envelop. 
Deze mooie printjes vind je in PaperPad PPSL116


en in PaperPad PPSL115. 
De maat van het papier is perfect voor bv kaarten maar ik weet zeker dat jij nog meer leuke creaties met het papier kunt bedenken. 


Kijk nou toch ... hoe leuk is deze MDF album van DDBD. Ik zie het al helemaal voor mij ... deze album in combinatie met het A5 papier. Ik krijg zin om ermee aan de slag te gaan.
Mocht jij ook een leuke MDF camera-album willen het nummer is DDBD MDF Album Set 2 (460.440.410)


Ook van DDBD zijn deze memory dex kaartjes. het nummer is 474.300.005 


Een beetje moeilijk te herkennen maar dit zijn erg mooie stevige papier zakken van Folia.de. Je kunt hier zó veel meer mee dan alleen een cadeautje in verpakken.


Toen ik deze leuke stans "Shoverline" van Joy!Crafts in mijn HIP HOI pakket zag was ik heel erg blij. Ik had'm al her en der langs zien komen en was nieuwsgierig geworden naar wat je er zoal mee zou kunnen. Ik weet bijna zeker dat ik deze stans in mijn eerst volgende creatie zal gebruiken. Of wordt het de MDF Album? 
Mocht jij deze stans ook willen? Het nummer is Joy!Crafts stansset Shoverline 600/1241


Het derde DDBD product in deze super HIP HOI DT envelop is een gave stencil. Ik vind dat je nooit té veel stencils kunt hebben. Ze zijn zó ontzettend veelzijdig. Je kunt er alle kanten mee op. Het bestelnummer van deze beauty is DDBD Dutch Maak ART (15x15cm) 470.715.614


Op deze jongens en het meisje uiteraard werd ik onmiddellijk verliefd. Kijk nou toch hoe schattig ze zijn ... die moét je toch in je stempelcollectie hebben. 
Deze cuties zijn van Studio Light uit de Cut and Paste serie van Shirly Cohen. Het nummer is STAMPSHC01


Als laatste lagen in de envelop twee vellen Kippers Waterart Aquarelpapier (A5, 185 gr). 


Ik ben ook deze keer weer ontzettend blij en verrast met dit gave DT-pakket. De radertjes draaien al in mijn hoofd en ik ben zeker dat hiermee (én in combinatie met het vorige pakket) leuke spulletjes kan maken. 


Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje. Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.

Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.


1 opmerking: