vrijdag 15 februari 2019

Kusjes ...

Toen ik afgelopen week mijn nieuwe, gave HIP-HOI DT envelop uit mocht pakken wist ik onmiddellijk wat ik met de leuke Ocean 3 stempel van Craft Emotions zou doen.
Ik had ergens nog een Zeemeerminnenstempel van Marianne Design en de twee stempelsets zouden het heel leuk samen in een shakerkaart doen.
Om te beginnen pakte ik een stansset van Noor! Design om het frontje van de shakerkaart te maken. Ik kleurde het frontje met twee blauw-groene kleurtjes die goed bij de door mij gekozen achtergrond passen. Met een Mica sheet (transparante sheet) maakte ik het raampje af. Op de achterkant van het frontje plakte ik langs het raam twee laagjes  foamtape op elkaar. In dit "bakje" deed ik ieniemienie bolletjes en pailletjes, 
De kussende zeemeermin komt uit een oude stempelset van Marianne Design maar dat mag de pret niet drukken. Ik stempelde haar met zwarte Archival inkt van Ranger, knipte haar uit en kleurde haar met markers en een blenderpen in. Ik heb voor haar huid en haar de ZIG Clean Colors uit mijn eerste HIP-HOI pakket gebruikt.
Het übercute schildpadje komt uit mijn nieuwe Craft Emotions Ocean 3 stempelset die ik in mijn HIP-HOI februari envelop kreeg. Hij weet niet hoe snel 'ie zijn kusje moet halen. Net zoals de meermin stempelde ik het schildpadje met Archival inkt, knipte ik het uit en kleurde het met markers en een blenderpen. Het schild kreeg nog een laag "Wink of Stella" ... kijk maar op de laatste foto hoe mooi het glinstert.



Het papier voor de achtergrond van de shakerkaart komt uit een oude Marianne Design pretty papers bloc. Ook de achtergrond stanste ik met een van de stansen van Noor! Design. De zeemeermin plakte ik op de ondergrond/achtergrond vast en boven haar hoofd kreeg zij nog een paar luchtbelletjes.
Voorzichtig plakte ik de achterkant van de kant op de voorkant vast ... even goed kijken dat de randen precies boven elkaar zitten. 
Op de voorkant plakt ik het schildpadje. Ik maakte het geheel af met wat zeewier uit de craftables collectie van Marianne Design, hier en daar een paar pailletjes en een tekstje uit de Ocean 3 stempelset.







Voor deze eerste creatie met mijn februari DT-pakket had ik het volgende nodig
  • Craft Emotions - Ocean 3 stempelset 130501/1623 - uit het HIP-HOI pakket
  • ZIG Clean Color Real Brushpennen Brown RB-600AT/060, Blush RB-600AT/069,     Blender RB-600AT/999 - uit een eerder HIP-HOI pakket
  • Marianne Design - Hettys Zeemeermin HT1619 - uit eigen voorraad 
  • Marianne Design - pretty paper bloc "Eline's ocean" PB7052 - uit eigen voorraad
  • Marianne Design - craftables CR1406 - uit eigen voorraad 
  • Noor! Design - SCR@P Stans Kit Beautiful - uit eigen voorraad 
  • MICA - transparante sheets - uit eigen voorraad 
  • Pailletjes - uit eigen voorraad 
  • Wink of Stella - uit eigen voorraad
  • Mixed media papier - uit eigen voorraad
  • Markers en blenderpen - uit eigen voorraad
 Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.

Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

2 opmerkingen:

  1. Wauwwww Valentijn heeft ook toegeslagen in de wondere waterwereld 💖. Wat een toffe crea is het geworden. En leuk om zo ook ‘oudere’ spulletjes met nieuw te kunnen combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoooo leuk weer. en ook heel lief.💖💖💖

    BeantwoordenVerwijderen