vrijdag 22 maart 2019

It's a girl ...

in de laatste verrassingsenvelop van HIP HOI lag een ontzettend gave stempelset van Studio Light. Een van de stempels is een leuk robotmeisje en precies haar gun ik vandaag een plekje in de "schijnwerpers".
Als basis pakte ik een pagina uit mijn favo art journal die ik eerder al een keer in een DT-pakket mocht vinden.
Ik maakte de achtergrond met verschillende stempels uit de Studio Light Grunge Collection en verschillende kleuren stempelinkt. 
Het meisje stempelde ik met zwarte Stazon op aquarelpapier waarna ik haar met Ecoline inkleurde. 



Het kleine glitterhartje op haar muts ponste ik uit zwart/grijs glitterpapier ... elk meisje verdient toch een beetje glitter in haar leven.
Nadat ik het robotmeisje uit had geknipt plaatste ik haar op een paar laagjes van het super vrolijke Studio Light papier uit mijn laatste HIP HOI verrassingsenvelop. Daaronder plakte ik een halve doily en als laatste laag een uitgescheurd stukje van een pergamijn zakje. Op de foto hieronder kun je zien hoe ik de laagjes heb opgebouwd.
Omdat ik de achtergrond toch wel heel erg kleurrijk vond heb ik her en der zwarte gesso met een oud bankpasje aangebracht. Op twee plekken plakte ik nog een beetje zwart-witte washitape, een paar enamel dots en rondom nog mijn bekende lijntjes ... klaar was de achtergrond. Het meisje plakte ik met foam tape op het "stapeltje" papier en het geheel op de achtergrond .... en weer is een pagina in mijn Art Journal klaar.




Voor deze vierde en snelle creatie met mijn februari en maart DT-pakket had ik het volgende nodig
  • Studio Light - Cut&Paste bij Shily Cohen STAMPSHC01 - uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light - Art by Marlene 2.0 Art Journal (A5) Ringband JOURNALBM01 uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light - A4 scrapvellen BASISCR280, BASISCR281, BASISCS283 uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light - Grunge collection clear stamps STAMPSL341, STAMPSL340 - uit eigen voorraad
  • Gesso zwart - uit eigen voorraad
  • Pergamijn zakje - uit eigen voorraad
  • Doily - uit eigen voorraad
  • Enamel dots - uit eigen voorraad
  • Washi tape - uit eigen voorraad
  • Gelly Roll 10 (wit) Sakura - uit eigen voorraad
  • Ecoline verf - uit eigen voorrad
Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen. Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer hartstikke tof gemaakt, die zwarte accenten met je kaartje maken dan het goed in balans is 💖💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, idd door dat zwarte toe te voegen, maakt het helemaal af! Leuk he dat we zo worden uitgedaagd. 🥰🥰🥰

    BeantwoordenVerwijderen