vrijdag 26 april 2019

A little birdie told me ...

Vandaag ook weer een "snel" kaartje. Ik had nog een paar stukjes papier van de gave A4 scrapvellen van Studio Light over die ik met mijn laatste HIP HOI envelop heb ontvangen.
Ik maakte reepjes van 1/2 inch van elk stukje papier ... het ene wat korter de andere wat langer maar dat was niet zo erg.
Op een wit stuk cardstock (net iets kleiner dan een basiskaart) heb ik de repen papier opgeplakt. Voor het plakken heb ik even gekeken waar ik welk stukje papier wilde hebben en hoe ik wilde dat de stroken "liepen". Na het beplakken knipte ik de "overschotten" van de randen en plakte het geheel op een roze basiskaart.
Op mijn tafel lag nog een parkietje dat ik afgelopen week had uitgeknipt. Omdat ik het toch zó leuk bij de tekststempel "a Little birdie told me ..." vind passen besloot ik om het leuke vogeltje ook deze week weer een plekje op mijn creatie te geven. De tekststempel en de parkiet kun je in een stempelset van Studio Light vinden. In de webshop van HIP HOI is hij zeker weten op voorraad.
Zoals ik al aangaf ... het is een snel kaartje maar dat maakt het denk ik niet minder leuk.
Over little birdies gesproken .... ik hoorde dat ons Design team binnenkort weer een verrassingsenvelop van HIP HOI mag krijgen. Ik verheug mij er al op en benieuwd naar de gave spulletjes die ik uit mag pakken. 





Voor deze achtste creatie met mijn februari en maart HIP HOI DT-pakket had ik het volgende nodig

  • Studio Light A4 scrapvellen BASISCR 280, BASISCR 281, BASISCR 282 en BASISCR 283 - uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light stempel uit de Stamp Favourites serie STAMPSL334 - uit het HIP HOI pakket
  • Wit en rosé cardstock - uit eigen voorraad
  • zwarte stempelinkt - uit eigen voorraad                                                                                

Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP HOI. We hebben een speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje. Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.
Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. Een berichtje vinden zij net zo leuk als ik.


2 opmerkingen:

  1. misschien simpel maar gewoon weg super mooi en de birdie 🐦 met de tekste maken hem helemaal af. 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf deze creatieve oplossing 💖. Lekker vrolijke kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen