zaterdag 13 april 2019

Jarige Job ...

Vandaag geen foto's van mijn uitstapjes naar de lokale dierentuin.
Vandaag weer eens een mannenkaart. Tenminste ik vind het wel een mannenkaart.

Met de leuke "shape art circle Eurolock" van Dutch DooBaDoo was het bijna een piece of cake. De "shape art circle" vond ik in mijn laatste HIP HOI envelop. Hou je van papier en ben je graag creatief bezig? Kijk eens in de webshop van HIP HOI je zult zeker weten iets leuks vinden.

Als basiskaart knipte ik de "shape art circle" uit kraftcardstock. Je ziet er niet meer zo heel veel van omdat ik de rand lekker rommelig met witte gesso heb bewerkt. Ik hou wel van deze iets "verweerde" look. 
Op de basiskaart plakte ik een kleinere, zwarte cirkel. Bovenop deze zwarte plakte ik weer een nog iets kleinere cirkel. Hiervoor gebruikte ik papier uit de "Denim Satudays" lijn van Studio Light. 
Antoinette de eigenaresse van HIP HOI had papier van deze lijn in onze DesignTeam enveloppen gedaan ...Lucky me! Ik vind dit papier zó mooi en veelzijdig. Je kunt er van alles mee maken ... mannenkaarten, verhuiskaarten en ik denk zelfs babykaarten. Aan je fantasie zijn geen grenzen gezet.



Drie cirkels maken geen kaart dus ging ik verder met het versieren. Ik had nog een oudere stansblok van Studio Light in mijn voorraad gevonden en dit jongetje met zijn vis ... LOVE IT! Kijk nou toch hoe trots hij op zijn "catch of the day" is. Dit schatje moest mee op de voorkant van de kaart. Daarmee was dan ook de stijl bepaald ... lekker old school, lekker ouderwets. Ok ik geef toe de camera is niet geheel old school. Maar hé je moet het doen met de spulletjes die je hebt en ik wilde er graag een camera bij.
Achter de "foto" van het jongetje plakte ik een "filmstrip" die ik met een pons en zwart cardstock heb gemaakt. Verder plakte ik achter de onderkant van de foto nog een tekstvakje met sentiment uit een stempelset van Studio Light. Deze stempelset zat in mijn DT-envelop van februari. Onder op de foto plakte ik nog een "happy Birthday" uit de stansblok van Studio Light.
En klein bloemetje, een paar plakpareltjes en uiteraard een strik moesten er uiteraard ook nog op.
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik zeg "Leuk"!




Voor deze zesde creatie met mijn februari en maart HIP HOI DT-pakket had ik het volgende nodig

  • Studio Light "Denim Saturdays" paperpad PPSL 104  - uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light stempel uit de Stamp Favourites serie STAMPSL334 - uit het HIP HOI pakket
  • DDBD - shape art circle Eurolock 470.713.169 - uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light STANSBLOKSL46 - uit eigen voorraad
  • Distress inkt "antique linen" - uit eigen voorraad
  • Kraft papier - uit eigen voorraad
  • Zwart papier - uit eigen voorraad
  • Gesso wit - uit eigen voorraad
  • Plakparels - uit eigen voorraad
  • Pons Diaframe EK Succes - uit eigen voorraad
  • Stans camera - uit eigen voorraad 
  • bloemetje - uit eigen voorraad           
  • Tule ribbon - uit eigen voorraad                                                                                   

Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP HOI. We hebben een speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje. Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.
Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. Een berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

1 opmerking: