zondag 5 mei 2019

Artjournaling .....

Van de week pakte ik weer eens mij geliefde Art Journal bij de hand. Een van de redenen waarom ik er zo verliefd op ben is onder andere het heerlijke 300 gram zware papier waar je zo lekker op kunt spelen.
Omdat het robotmeisje, uit de Cut&Paste stempelset by Shirly Cohen, eerder al een plekje in mijn AJ had gekregen besloot ik nu om de jongens een rol te laten spelen.
ALs eerste maakte ik de achtergrond met twee kleuren Distress Oxides waar ik, eenmaal tevreden met de kleuren, voorzichtig water op spoot. Ik droogte alles goed met mij heattool en ging ik met een stencil, Pronty bij Jolanda de Ronde, aan de gang. Ik gebruikte hiervoor Distress ink Black Sooth. 
Omdat ik nog niet helemaal tevreden met mijn achtergrond was draaide ik de potloot waar ik op dat moment mee aan het spelen was om en gebruikte het gummetje als stempel. Et voilà ... perfecte ronde stippeltjes. Als laatste stempelde ik her en der een paar hartjes met een stempeltje uit de Studio Light - Stamp Favourites stempelset.


De robotjes liet ik weer door mijn Brother Scan 'n Cut uitsnijden waarna ik ze met stempelinkt en een waterpenseel inkleurde.
Nadat ik klaar was met de jongens plakte ik ze aan de onderkant van de pagina. Helemaal tevreden was ik nog niet. Er moest en zou nog iets met de hartjes gebeuren. Maar wat? Uiteindelijk heb ik voor crackle accents gekozen en ik denk dat dit de goede keuze is geweest. wat denken jullie?



Voor deze negende creatie met mijn februari en maart HIP HOI DT-pakket had ik het volgende nodig

  • Studio Light Cut&Paste by Shirly Cohen STAMPSHC01 - uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light stempel uit de Stamp Favourites serie STAMPSL334 - uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light Art by Marlene-2.0 Art Journal (A5) ringband JOURNALBM01 - uit het HIP HOI pakket
  • pronte by Jolanda de Ronde mask stencil Grunge Objects 470.770.006 - uit eigen voorraad
  • Distress Oxides - Spiced Marmalade, Worn Lipstick - uit eigen voorraad
  • Distress Inkt - Black Sooth - uit eigen voorraad 
  • Potlood - uit eigen voorraad                                                                            

Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP HOI. We hebben een speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje. Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.
Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. Een berichtje vinden zij net zo leuk als ik.



2 opmerkingen:

  1. Wauwww super tof! Heerlijk kleurrijk idd, goed voor de gelukshormoontjes... 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en wow wat een gave kleuren en je crackle paint met glossy erover 😍

    BeantwoordenVerwijderen