zondag 28 februari 2021

New beginnings ....

Goh ... het is bijna twee jaar sinds mijn laatste post. Er is veel gebeurd, veel veranderd.
De laatste verandering en de reden voor deze post is het feit dat ik trots Designteamlid van Durftestempelen ben geworden.

Wie of wat is Durftestempelen? Het gezicht hierachter is Marjolein Sijmons. Creatief, altijd bezig en vooral gezellig en vrolijk. Sinds 01 juli 2017 is zij de ontzettend trotse eigenaresse van deze leuke webshop in Den Haag. Een webshop met leuke, stoere, lieve en vooral unieke stempels. 
Haar visie valt en staat met duurzaamheid, milieuvriendelijkheid, liefde voor de natuur en het leven. Zij scheidt haar afval en zo kan het misschien gebeuren dat je een papieren zakje met een "krabbeltje" als verpakking van je nieuwe stempel bij je levering vindt. Heeft zij een doos nodig om een bestelling te verzenden dan gebruikt zij een die zij eerder zelf heeft ontvangen en sluit de doos met papieren tape. 
Sinds kort is zij er zelfs mee begonnen om, voor leveringen in Den Haag, en fietskoeriersbedrijf in te schakelen. Dit zorgt voor 60% minder uitstoot van CO2 ... prachtig toch. 
Ook de manier waarop stempels worden geproduceerd houdt zij in het oog ... haar houtblokjes komen af van hout met een FSC keurmerk en haar rubber is ecologisch geproduceerd. Ja, je leest het goed ... haar hout en haar rubber. Bij Durftestempelen worden stempels nog met liefde "zelf" gemaakt. Marjolein werkt samen met een aantal ontwerpers die deze stempels speciaal voor Durftestempelen ontwerpen. Het feit dat Marjolein haar stempels zelf maakt biedt de optie om een geheel eigen stempel door haar te laten maken. Dus ... denk je al lang "ik zou graag maar weet niet hoe, waar en wat" dan is Marjolein en Durftestempelen de aangewezen plek voor je vragen.

Terug naar het Designteam ... drie weken geleden vertelde Marjolein mij dat zij op zoek was naar leden voor haar nieuwe Designteam. Ik vertelde hier ervaring mee te hebben en haar wel een sollicitatiemail te sturen. 
Nou ... dit was moeilijker dan gedacht. In de mail moesten, uiteraard, foto's van dingen die ik had gemaakt en ik kan je vertellen dat ik er niet goed in ben om keuzes te maken als het om mijn eigen "creaties" gaat 😄. 
Maar goed er werden door mij keuzeknopen doorgehakt, de mail verzonden en al snel kreeg ik van Marjolein het verlossende "je zit in het Designteam van Durftestempelen". 
Vanaf 01 maart zal ik in naam en met producten van Durftestempelen creatief aan de slag gaan. Ik zal laten zien wat je zoal met haar stempels maar ook met de andere spulletjes die bij haar te koop zijn kunt maken. Mijn focus zal vooral liggen op het gebied van scrapbooking, travel notebooks en art/junkjournaling liggen. Uitstapjes in de wereld van homedeco en soms een kaartje zijn zeker niet uitgesloten. 
Mocht je ná het zien van deze en toekomstige posts, Facebook en Instagramberichten van mij denken "deze stempel of dat product zou ik ook graag willen bestellen" dan kan dat uiteraard altijd bij Durftestempelen. En ... nog leuker ... als je de code Mariette10 bij je bestelling vermeldt dan ontvang je 10% korting op de gehele webshop met uitzondering op de sale.

Ok, genoeg gepraat! Afgelopen vrijdag kreeg ik mijn eerste DT-box. Na een korte teaser op Instagram komen nu de foto's van mijn eerste, helemaal geweldige, spulletjes van Durftestempelen waar ik de komende tijd mee aan de slag mag gaan.



Deze twee geweldige sets zijn voor Durftestempelen ontworpen door SchildertuinDe bovenste set kun je in de webshop vinden onder de naam "Floral design1". De andere set draagt de naam "Floral design2".


Kijk nou toch wat een schatjes! Ik ben DOL op insecten en deze hebben mijn hart gestolen. Deze waanzinnig gedetailleerde kriebelbeestjes zijn ontworpen door Gee Adriaansz van studiogee. In de webshop zijn ze te vinden onder de naam "Insecten stempelset".


Ook deze schoonheid is te vinden in de webshop van Durftestempelen. Ik verheug mij er al op om met haar in mijn TN aan de slag te gaan. Zij is in de webshop te vinden onder "meisje1". Je begrijpt dat er ook een meisje2 moet zijn ... zij is ook in de webshop te bewonderen.


Deze drie kraftenvelopjes zaten ook in mijn DT-box. Zij roepen mij om aan de slag te kunnen in ... nee, laat je maar verrassen. Ook voor dit soort spulletjes kun je prima terecht bij Durftestempelen.


Je vraagt je zeker al af waarom Marjolein "stukjes karton" in mijn box heeft gestopt. Wij kennen elkaar nog niet zo heel erg lang maar zij weet al goed dat zij mij met dit soort dingen, die anderen misschien weg zouden gooien, enorm triggert om er iets leuks van te maken. Ook hier zeg ik ... laat je maar verrassen.
Als je goed kijkt zie je niet alleen karton op de foto maar ook nog een ander leuk "speelgoedje". In het kleine potje zit Shine Pearl Pigment Powder .... geweldig spul om bv de leukste achtergronden mee te maken.
  

Als laatste vond ik in de box dit heerlijke vel designpapier van KaiserCraft. Heerlijke kleuren vind ik dit die perfect passen bij het weer van twee weken geleden 😜.

Uiteraard zat in de box ook nog een persoonlijke bestelling van mij. Kijk maar even ...
Je ziet in de webshop van Durftestempelen kun je ook terecht voor clearstempels.




Al deze mooie, nieuwe schatten liggen nu in mijn hobbykamer te wachten tot ik met ze kom "spelen". Dat zal morgen worden. Nu eerst eten maken en dan rustig op de bank een beetje tv kijken. Of misschien toch nog ...?

Getoonde producten

- Floral1 van Schildertuin - Durftestempelen
- Floral2 van Schildertuin - Durftestempelen
- Handgetekende Insecten van Gee Adraansz - Durftestempelen
- Meisje - Durftestempelen
- Shine Pearl Pigment Powder - Durftestempelen
- Kraft envelopjes met Japanse sluiting - Durftestempelen
- Kaiserkraft designpapier - Durftestempelen
- StudioLight Grunge Collection STAMPSL408 - Durftestempelen
- StudioLight Planner/Journal STAMPPJ03 - Durftestempelen
- DIY Pijltjes Stempels - Durftestempelen
- DIY Knutsel Stempels - Durftestempelen

Mocht je denken "dit vind ik ook wel leuk" kijk dan even in de webshop van Durftestempelen. Mocht je iets niet gelijk vinden ... Marjolein helpt je graag en met veel geduld verder. Vergeet niet bij een eventuele bestelling de code Mariette10 te vermelden dat levert je 10% korting op.


2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke stempels en natuurlijk kan ik niet wachten om te zien wat voor leuks jij ermee gaat doen! Je krijgt mij nog enthousiast en ja dat zegt wel wat, ik heb eigenlijk geen tijd om het kaartjes maken weer op te pakken maar ..het begint toch aardig te kriebelen weer wat te gaan doen!
    Natuurlijk ben ik super blij voor je dat je weer in een DT team zit en vind ik dat durf te stempelen maar boft met zo'n fijn DT lid als jij bent!
    Heel veel succes en ik Jan bijna niet wachten om meer te zien !
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke stempels en natuurlijk kan ik niet wachten om te zien wat voor leuks jij ermee gaat doen! Je krijgt mij nog enthousiast en ja dat zegt wel wat, ik heb eigenlijk geen tijd om het kaartjes maken weer op te pakken maar ..het begint toch aardig te kriebelen weer wat te gaan doen!
    Natuurlijk ben ik super blij voor je dat je weer in een DT team zit en vind ik dat durf te stempelen maar boft met zo'n fijn DT lid als jij bent!
    Heel veel succes en ik Jan bijna niet wachten om meer te zien !
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen