vrijdag 11 januari 2019

... Feestje?

nou ja "Feestje" ... een uitnodiging voor een feestje is het geworden.
Ik had al weken een idee met een "zakje" in mijn hoofd. Waarom het tot nu toe niets is geworden? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Vandaag heb ik dan eindelijk mijn Mini Treat Bag Thinlits gepakt om een uitnodiging te maken. Als basis heb ik cardstock in de kleur "Lost Lagoon" gebruikt. Ik vind dat deze kleur perfect bij de paperpad van Studio Light past die ik een paar weken geleden in mijn HIP-HOI-DT-Box heb gevonden. Ik blijf het toch zó mooi papier vinden het verveeld nooit.
Nadat ik het basiszakje in elkaar had gezet maakte ik nog een keer een voorkant van het Industrial 3.0 papier ... net ietsjes kleiner dan het basiszakje.
Om de voorkant te versieren heb ik als eerste het woord "Time" rechts onder op de voorkant  geëmbost. Met de Mask Stencil uit de Grunge Collectie van Studio Light uit mijn HIP-HOI -box is dit een makkie. Voor de kleur heb ik Verdigris Embossing powder van Ranger gepakt ... kijk nou toch hoe perfect dit bij het papier van Studio Light past. 
Omdat het niet gewoon zo maar "Time" is maar "Partytime" heb ik met behulp van de WE R Memory Keepers Word Punch Board de lettertjes "PARTY" uitgeponst en boven het woord "TIME" geplakt.
Uiteraard heb ik ook weer de labels van Studio Light erbij gepakt. De lampjes, het vat en het birthday labeltje komen uit het Industrial 3.0 Stansvel van Studio Light



In de treat bag heb ik geen treats  maar de uitnodiging voor het feestje gedaan. Opnieuw heb ik het Lost Lagoon cardstock gebruikt. Boven heb ik een lintje in bijna dezelfde kleur bevestigt ... dat maakt het stukken makkelijker om de uitnodiging uit het "zakje" te krijgen.
Het woord "Partytime" heb ik weer met de WE R Memory Keepers Word Punch Board gemaakt. Als laatste heb ik de stage lamp boven de witte strook geplakt ... een uitnodiging mag, wat mij betreft, flink in de schijnwerpers gezet worden. De stage lamp komt trouwens ook weer uit het geweldige label-stansvel van Studio Light.
Het geel van de lampen en de birthday-label heb ik nog met de Wink of Stella (clear) aangezet ... helaas is dit op de foto's niet te zien.

     

Voor deze negende creatie had ik het volgende nodig
  • Studio Light - Industrial 3.0 Stansvellen (A4) labels EASYIN636 - uit het HIP-HOI pakket                                       
  • Studio Light - Industrial 3.0 paperpad (15x15 cm, 36 vel) PPIN102 - uit het HIP-HOI pakket
  • Studio Light - GRUNGE collection MASKSL11 - uit het HIP-HOI pakket
  • Ranger embossing powder Verdigris - uit eigen voorraad
  • Wink of Stella (clear) - uit eigen voorraad
  • We R Memory Keepers word punch board - uit eigen voorraad 
  • Mini Treat Bag die - uit eigen voorraad
  • Cardstock "Lost Lagoon" - uit eigen voorraad
Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.


Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

4 opmerkingen:

  1. leuke uitnodiging heb je gemaakt , mag ik op je feestje komen ? 💖

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent al op mijn DT-Feestje. Samen maken wij er een MEGA-feestje van ❤️

      Verwijderen
  2. Als jullie aan het feesten gaan, kom ik ook!! Zeker als je zo'n toffe uitnodiging gaat sturen! Let's partyyyy haha :-P xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten mag jij ook komen. Jij hoort er toch ook bij❤️

      Verwijderen