vrijdag 28 december 2018

een inimini koffertje ...

Creatie zeven met de inhoud van de goedgevulde HIP-HOI-DT-box is een inimini-koffertje. Het is echt een mini-dingetje. De maten zijn 7x5x3 cm ... veel gefriemel dus.
Ik heb drie pogingen nodig gehad tot ik tevreden was met het koffertje ... 

In mijn DT-doos lagen nog een paar velletjes van het gave Studio Light papier. Zeker drie jaar geleden had ik deze koffer al eens gemaakt en nu fluisterde het papier "maak een iniminikoffertje van mij". 

Van donkerbruin cardstock maakte ik de basis van de koffer. Aangekleed heb ik het met bijna een hele 6x6 inch vel van het Industrial 3.0 papier van Studio Light. 
De accentjes op het handvat zijn met minisplitpennen gemaakt.


Ook de onderkant kreeg 4 minisplitpennen... echte koffers hebben immers ook "voetjes" war zij op staan. Het handvat en de "lederen" banden zijn ook weer van bruin cardstock gemaakt.
Het "handcrafted" labeltje is van een oud Stampin Up stempelsetje. Vastgezet heb ik het met een gluedot. 





Omdat het koffertje een beetje open bleef staan heb ik met een magneetje een extra sluiting gemaakt. Dit is niet perse noodzakelijk. In de originele tutorial kom je het niet tegen, maar ik vond het mooier als de deksel goed sluit.



De binnenkant heb ik aangekleed met een restje papier uit een Tim Holtz blokje. Om de binnenkant nog leuker te maken heb ik twee labels uit een van de  Studio Light stansvellen gebruikt. Als je goed kijkt zie je op het "Happy Birthday-klembord" nog een "bloempotje". Deze labels zaten naast allerhande andere super leuke spulletjes in het HIP-HOI pakket.



Bij deze laatste foto heb ik klein flesje Glossy Accents naast het koffertje gezet. Nu kun je goed zien hoe klein de koffer is.

Hier kun je de tutorial voor het iniminikoffertje vinden.

Voor deze zevende HIP-HOI DT creatie had ik het volgende nodig
  • Studio Light Industrial 3.0 stansvel Labels (EASYIN 636) - uit het HIP-HOI pakket
  • STUDIO light Industrial 3.0 paperpad (15x15 cm, 36 vel) PPIN102 - uit het HIP-HOI pakket
  • donkerbruin cardstock - uit eigen voorraad
  • minisplitpennen - uit eigen voorraad
  • magneetje - uit eigen voorraad
  • restje papier uit Tim Holtz blokje (Tattered Time) - uit eigen voorraad
  • lintje - uit eigen voorraad
  • gluedot - uit eigen voorraad
  • handcrafted labeltje (Stampin Up0 - uit eigen voorraad
  • glossy accents - uit eigen voorraad

Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.


Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.


3 opmerkingen:

  1. Wat super gaaf!! Echt een tof idee om een cadeautje in te pakken 😍. En leuk zeg dat fluisterende papier hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf en mooi gedaan het koffertje

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat is die gaaaaf. 😘. echt tof, ga je snel om het patroontje vragen hoor. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen