vrijdag 9 november 2018

Een feestje in een "pizzadoos" ...

Deze week mocht ik mijn eerste DT-box van HIP-HOI ontvangen. Geloof mij het was een feestje in een pizzadoos.

Boven op de stapel lagen drie afleveringen van Marianne Design "the Collection" nr. 69, 70 en 71, de Leane Creatief flower foam 2018/3 en de Joycrafts Beautifall oktober 2018.

                                                     


Onder het lees- en kijkmateriaal kwam ik toch een hoop leuk speelgoed tegen. 
Als je zin hebt kijk lekker mee als ik het een voor een laat zien.

Als eerste ontdekte ik de Studio Light Ringband Journal Art by Marlene 2.0. 
De buitenkant is heel gaaf om te zien met oa een  "dikke dame" en de kaft is van lekker stevig materiaal. Als je de journal open maakt kom je een zip-pocket tegen en 30 pagina's super dik 300gr papier ... als dat niet tegen een "stootje" kan dan weet ik het ook niet meer.  

                                                    


Nadat ik, met moeite, de Art journal weg had gelegd zag ik twee ZIG Clean Color Real Brushes in de kleuren brown, blust en een blenderpen. Voor mij zijn deze pennen onbekend maar ik heb er al zo veel over gehoord dat ik bijna niet kan wachten om ermee aan de slag te gaan.


                                     



Je zou kunnen denken dat dit alles is maar nee ... Antoinette van Bommel de eigenaresse van HIP-HOI heeft ontzettend veel in de box gestopt en ik voel mij bijna als een kind in de snoepwinkel.

Van Studio Light kwam ik uit de Industrial 3.0 serie twee super stansvellen tegen. Super mooi op bv een mannenkaart of een stoere minialbum of ...


                

Perfect erbij passend kreeg ik papier uit de paperpad PPIN102. Ook dit weer van de Studio Light Industrial 3.0 serie ... dit is zo ontzettend mooi papier. Kijk maar ...


                


Om het he-le-maal af te maken verraste Antoinette mij nog met een stempelset uit de Industrial 3.0 serie. Ik hou van dit soort "niet-perfecte" stempels ze maken je werk net even anders, net even specialer ... 

                                     


Om gelijk lekker in mijn nieuwe Art Journal aan de slag te kunnen heeft Antoinette twee stencils bij het "feestje in een pizzadoos" gevoegd. Beiden uit de GRUNGE Collectie van Studio Light. 

                 


Stencils kun je nooit te veel hebben. Of je nou met inktpad, structurepaste, sprayverf of wat dan ook werkt, of je een complete achtergrond maakt of accenten zet met een stencil wordt je creativiteit geen enkele grens gesteld. In de webshop van HIP-HOI slaag je zeker weten op je zoektocht naar een nieuwe stencil.

Als laatste vond ik Memory Dex kaartjes van Dutch Doobadoo. Je kunt er heel veelzijdig op werken denk bv aan een December Daily op kaartjes, een fotoalbum op kaartjes, Art-memory-dex-kaartjes zelfs een Memory Dex met recepten op de kaartjes ben ik tegen gekomen ... met deze kaartjes kun je alle kanten op.

                                            


Voor diegene die niet weet hoe een Memory Dex er uit ziet zet ik hier een foto van mijn eigen MD. Ik ben er pas mee begonnen en verheug mij er al om snel met de nieuwe kaartjes te gaan spelen.

                                                



Heb ik te veel gezegd? Het was toch écht een groot "feest in een pizzadoos". Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even op HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.

Ik geef je nog een lijst met alle spulletjes die ik in de doos heb kunnen vinden ...

  • Studio Light - Art by Marlene 2.0 Art Journal (A5) Ringband JOURNALBM01
  • Studio Light - Industrial 3.0 A6 stempel STAMPIN319
  • Studio Light - Industrial 3.0 Stansvellen (A4) photos EASYIN634, labels EASYIN636                                          
  • Studio Light - Industrial 3.0 paperpad (15x15 cm, 36 vel) PPIN102
  • Studio Light - GRUNGE collection MASKSL11, MASKSL13
  • ZIG Clean Color Real Brushpennen Brown RB-600AT/060, Blush RB-600AT/069,     Blender RB-600AT/999
  • Dutch DooBaDoo - Memory Dex kaartjes White 474.300.005


Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

1 opmerking:

  1. zeker weten een feestje in een pizzadoos. mooie spullen heb je gekregen, ben benieuwd wat jij ervan maken gaat hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen