vrijdag 23 november 2018

Een blokje voor mijn schatje ...

... of ik even snel een blokje heb. Met die vraag kwam mijn lief van de week bij mij. Uiteraard heb ik een blokje (ok het zijn er meer dan die ene) maar of ik "snel" een blokje heb dat betwijfel ik. Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik vind basic blokjes niet interessant, niet leuk ... saai. 
Gelukkig heb ik nog genoeg leuke spulletjes in mijn super DT-box die ik van HIP-HOI heb gekregen en ben ik met het basic blokje voor mijn lief aan de slag gegaan.








Om te beginnen heb ik een stuk Kraft cardstok gebruikt. Ik hou erg van de "stoere" uitstraling die Kraft aan een project geeft en in dit geval was het de perfecte basis voor het gave papier uit de Studio Light - Industrial 3.0 paperpad (PPIN102). 
Op de rechter kant gebruikte ik een stempel van Tim Holtz (DAPPER CMS267). 
Aan de onderkant, links en rechts boven in het hoekje heb ik een stempel uit de geweldige Studio Light - Industrial serie (STAMPIN319) gepakt. Ik ben ontzettend blij dat ik deze veelzijdige stempelset in mijn HIP-HOI pakket heb gevonden. 
Om het "gear-thema" van het papier door te zetten stanste ik uit een restje van het Industrial  3.0 papier gears met een stans van Tim Holtz (Gearhead 661184). Deze plakte ik op het bovengedeelte van het blokje. Een van de gears verdween gedeeltelijk onder de gave klok die in de Industrial 3.0 label stansvellen van Studio Light (EASYIN636) te vinden is ... ik wilde dat het leek alsof de klok en de gears één geheel zijn. 
Om het designpapier stevig op het Kraft cardstok te bevestigen gebruikte ik naast lijm twee "stevige spijkers" die ook uit de Industrial 3.0 stansvellen (EASYIN636) van Studio Light komen. Ik ben helemaal verliefd op mijn DT-box van HIP-HOI ... zelfs voor het "grove werk" kun je er iets in vinden.
Als laatste bewerkte ik een restje core'dinations Kraft-Core met een schuurblokje, stanste er het woord Notes en plakte de letters, voor de finishing touch, op de onderkant van het blokje. 

Voor deze tweede DT-Pakket-creatie had ik het volgende nodig
  • Studio Light - Industrial 3.0 paperpad (PPIN102) uit het HIP-HOI pakket
  • Studio Light - Industrial 3.0 stempelset (STAMPIN319) uit het HIP-HOI pakket
  • Studio Light - Industrial 3.0 label stansvellen (EASYIN636) uit het HIP-HOI pakket
  • stempel van Tim Holtz (DAPPER CMS267) - uit eigen voorraad
  • thinlits van Tim Holtz (Gearhead 661184) - uit eigen voorraad
  • restje Kraft-Core - uit eigen voorraad


Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even op HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.



Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.






3 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee!! En idd heb je mooie spullen in je pakket om hem ‘mannelijk’ te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stoer boekje zeg, daar wil je toch zeker elk blaadje iets op schrijven. (y) Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw sjatje boft maar met zoon crea-vrouw! Gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen