zaterdag 20 april 2019

Een snel kaartje ...

Vandaag laat ik jullie een snel kaartje zien. Ik vond nog een (echt het allerlaatste) vel van het supergave A4 scrappapier van Studio Light dat ik in mijn HIP HOI pakket mocht vinden.

Het papier voor mij op de tafel was ik er snel uit ... dit gaat een kaart worden.
Ik had een poos geleden met een 'creavriendin" een ontzettend leuke kaart gemaakt en deze zou het nu weer gaan worden.

De basiskaart is 29,7cm bij 14,8cm groot. Deze kaart rilde ik op 10,7cm. 17,7cm en 24,7cm waarna ik hem in "berg en dal" vouwde.
Hierna begon het versieren van de basiskaart. Het door mij "gevonden" papier had een mooi kleurverloop die ik ook op mijn kaart weer terug wilde zien.
Ik geef jullie geen maten van het opgeplakte designpapier. Iedereen heeft een andere smaak wat de breedte van randjes betreft en ik denk dat jullie dit ook wel heel goed zonder exacte maten kunnen ;)

De dieren uit de Jungle Stamp Set van Studio Light "riepen" mij om alsjeblieft op de kaart te mogen komen. Als je deze stempelset net zó gaaf vindt als ik dan kun je hem bij HIP HOI in de webshop vinden.



Ik stempelde de dieren met watervaste zwarte stempelinkt en kleurde ze daarna met mijn markers in. Omdat ik écht niet goed ben in het uitknippen van kleine dingen gebruikte ik mijn Brother scan n cut. 
Voor de vierkantjes gebruikte ik stansjes in twee verschillende maten. Uiteraard kun je hier elke vorm gebruiken die je leuk vindt. Hexagons zijn ook erg leuk maar die stansjes heb ik nog niet.
Eerst plakte ik de vierkantjes op de voorkant en op de middenvouw waarna ik de ubercute luiaard en de trotse toekan met dubbelzijdige plakband erop plakte. Op het middelste vierkantje stempelde ik een sentiment dat ook in de stempelset van Studio Light te vinden is. Ik ben ontzettend blij dat ik de stempels in een van mijn DT-enveloppen van HIP HOI heb gekregen ... de set is zó veelzijdig.



Als laatste plakte ik nog een "happy birthday" aan de binnenkant van de kaart en plakte de parkiet op "y" van birthday.

Voor deze zevende creatie met mijn februari en maart HIP HOI DT-pakket had ik het volgende nodig

  • Studio Light A4 scrapvellen BASISCR 283 - uit het HIP HOI pakket
  • Studio Light stempel uit de Stamp Favourites serie STAMPSL334 - uit het HIP HOI pakket
  • Zwart cardstock - uit eigen voorraad
  • Stitched frames (vierkant en rechthoek) - uit eigen voorraad 
  • dubbelzijdig plakband - uit eigen voorraad 
  • zwarte stempelinkt - uit eigen voorraad                                                                                

Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP HOI. We hebben een speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje. Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.
Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. Een berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart is het geworden! Lekker vrolijk met de beestjes. En dat papier is ook zooo mooi 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaart model tof en de overloop met kleuren is ook gaaf. 😘

    BeantwoordenVerwijderen