vrijdag 8 februari 2019

HIP-HOI pakket februari 2019 ...

Zoals jullie ondertussen weten ben ik Design team lid van webwinkel HIP-HOI en ontvang ik de leukste producten op het gebied van stempels, scrap, mixed media en ga zo maar door. 
Deze week viel weer een super leuke envelop van HIP-HOI op mijn deurmat en geloof mij het was idd weer een HIP-HOI moment toen ik alles had uitgepakt. Een dik dankjewel voor jou Antoinette! Jij maakt het elke keer weer mogelijk dat wij als DT-team met de leukste spulletjes aan de slag kunnen.
Misschien denken jullie wel "er zit minder in de envelop" en dat kan kloppen.
Vanaf deze maand zijn de enveloppen met "leuk spul" idd iets kleiner omdat wij niet meer om de drie maanden maar elke maand een verrassing van Antoinette van Bommel (de eigenaresse van HIP-HOI) mogen ontvangen. Zij heeft hiervoor gekozen zodat jullie maandelijks de leukste en nieuwste spulletjes te zien krijgen. Uiteraard blijven wij als Dt-team creatief bezig om jullie te laten zien wat je zoal met de nieuwste spulletjes kunt doen.   

Lang genoeg " gepraat" ik laat jullie nu zien wat ik in mijn HIP-HOI-envelop mocht vinden. Geloof mij het was ook deze keer weer een feestje. Tijdens het uitpakken bedacht ik al wat ik met de spulletjes zou kunnen doen.

Als eerste kwam ik deze ontzettend gave stempelset van Craft Emotions tegen. Ik kan nu al vertellen dat mijn eerste creatie met deze stempels zal zijn. Kijk nou toch dat schildpadje ... zó cute!
Craft Emotions - Ocean3 130501/1623


Deze keer zaten in de envelop niet een maar twee stempelsets ... over verwend worden gesproken.
Ook deze set heeft onmiddellijk mijn hart veroverd ... ik ben HE-LE-MAAL verliefd op de kleine luiaard. Ik heb nu al ideeën wat ik ermee ga doen.



Dit is mijn tweede Shape Art product van DUTCH DOOBADOO. Tot nu toe durfde ik er niet zo goed aan te beginnen. Antoinette weet mij hiermee uit te dagen en ik neem uiteraard de uitdaging aan. Ook dit gaat zeker weten goed komen ..





Uiteraard zat ook weer geweldig papier in de envelop. Antoinette had velletjes uit vier verschillende paper pads in de DT-team enveloppen gedaan. IK ben heel eerlijk toen ik papier zag voelde ik mij gelijk heel erg hebberig worden. Ik denk, nee ik weet zeker dat ik de paper pads bij HIP-HOI zal bestellen.


Studio Light - Denim Saturdays PPDEN104





Studio Light Paper Pad - PPSL106


Studio Light Paper Pad - PPSL105




Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje. Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.

Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

2 opmerkingen: