zaterdag 23 februari 2019

Lieve luiaard ...

Toen ik deze stempelset tijdens het uitpakken van mijn nieuwe HIP-HOI pakket zag wist ik direct dat deze überschattige luiaard een plekje op een sliderkaart zou krijgen.
Hiervoor stempelde ik hem met zwarte Archival inkt en kleurde het schatje in met mijn ZIG color Real Brushpennen die ik eerder in een HIP-HOI pakket heb gekregen. Op zijn vachtje ben ik ook nog met mijn Wink of Stella aan de slag gegaan. Helaas is dit bijna niet te zien op de foto.



Als kaartbasis gebruikte ik witte cardstock. Op een los stuk witte cardstock (net iets kleiner dan de basis) plakte ik een net zo groot stuk van het supergave papier uit een van de nieuwe Studio Light paper pads. Dit deed ik om de "bovenkaart" iets meer stevigheid te geven.
Omdat ik geen sliderkaartstansjes heb ben ik op deze kaart "old school" aan de slag gegaan. Om de "baan" te maken heb ik gebruikt gemaakt van een oudere pons van mij. Helaas kan ik op deze manier geen bochtenwerk in de baan maken maar dat stoorde mij (bijna) niet.
Om de ingekleurde en uitgeknipte luiaard te laten bewegen heb ik 2 cent op zijn "rug" geplakt. Daarop plakte ik een stukje dubbelzijdig foamtape en daarop weer 2 cent. Ik zei al .... ik ben "old school" aan de slag gegaan. De twee centstukken duwde ik in de baan vd "bovenkaart" en wel zo dat baan tussen de muntjes kwam te liggen. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Stiekem vond ik de kaart zo al heel erg leuk. Het designpapier uit de HIP-HOI envelop is al zó mooi dat het niet veel meer nodig heeft. Maar dat zou wel heel erg makkelijk geweest zijn. 
In mijn kast lagen nog stansjes die precies bij de bloemen en bladeren van het papier passen. Ik stanste en beinkte nog een paar bloemen en blaadjes en plakte ze op. In het hart van elke bloem plakte ik nog een beetje bling en rechts onder op de kaart nog drie enamel dots. 
Volgens mij is het kaartje af ... meer hoeft écht niet. Het papier uit de paper pad is zó mooi het heeft niet veel méér nodig.

Voor deze tweede creatie met mijn februari DT-pakket had ik het volgende nodig
  • Studio Light Stamp Favourites - STAMPSL334 - uit het HIP-HOI pakket
  • Studio Light Paper Pad - PPSL106 - uit het HIP-HOI pakket
  • ZIG Clean Color Real Brushpennen Brown RB-600AT/060, Blush RB-600AT/069,     Blender RB-600AT/999 - uit een eerder HIP-HOI pakket
  • Wink of Stella - uit eigen voorraad
  • Cardstock wit - uit eigen voorraad
  • Enamel dots - uit eigen voorraad
  • Foam tape - uit eigen voorraad 
  • Blingsteentjes - uit eigen voorraad
  • Pons - uit eigen voorraad
  • Stansjes voor bloemen en blaadjes - uit eigen voorraad 
 Zou jij ook graag iets willen bestellen kijk dan even in de webshop van HIP-HOI. We hebben en speciale DT-pagina waar je de beschreven producten kunt vinden. Mocht je iets niet kunnen vinden stuur gerust een mailtje Antoinette zal altijd haar best doen om je te helpen.


Kijk ook eens op de blogs van mijn collega-DT-dames Miriam en Claudia. En berichtje vinden zij net zo leuk als ik.

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een kleurenpracht ik waan me in de jungle hihi en die cute luiaard gaaf. 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart! En gaaf zijn die sliders he, zoveel mogelijkheden. En cutie die luiaard 💖

    BeantwoordenVerwijderen